Вовед во роботика
Со помош на програмите “вовед во роботика” децата практично ги применуваат принципите на науката, технологијата, инженерството, математиката и програмирањето за решавање на проблеми од секојдневниот живот користејќи роботозирани модели. Единствената комбинација на LEGO® коцките и роботскиот хардвер, добро осмислената програма, едноставната софтверска околина, возбудливоста на проектите и нивните резултати претставуваат околина која овозможува на учениците поедноставно да ја изградат самодовербата за да поставуваат прашања, да ги дефинираат проблемите, да креираат сопствени решенија . На овој начин децата целосно се вклучени и ангажирани за време на СТЕМ едукацијата и длабочината до која учениците ќе одат за време на решавање на проблемите е оставено во рацете на самите ученици според нивните желба, интерес, преференци и сл.
Активната партиципација во активностите и експериментите, ги вовлекува децата во научните истражувања што им овозможува на децата да го погледнат проблемот со свои очи, да осмислат и поставуваат прашања, креирање на аргументации, анализирање на податоци и прецизно комуницирање на сопствените заклучоци.
Учениците се мотивирани да изградат и програмираат работен модел кој понатаму служи за понатамошна анализа, мерење и слично со што се навлегува длабоко во темата.
Како основа се користат коцки од сетот на LEGO® education вовед во роботика и во тој сет покрај коцките се наоѓаат неколку електронски елементи како што се
- Електричен мотор
- USB Hub
- Сензор за движење
- Сензор за поместување и навалување
- Софтвер
Софтвер
Со цел да може моделите да се контролираат, се користи посебно софтверско решение за контрола на сигналите од и кон моторот, сензорите и слично. Оваа софтверска околина е многу едноставна и интуитивна за користење и служи да децата се запознаат со начинот на алгоритамски размислување како и computational thinking
Методологија
Учењето е секогаш најефективно кога учениците подеднакво го ангажираат својот ум и раце за реализации на моделите, решенијата и идеите. Со овие програми токму тоа се овозможува. На децата им се задава проблем кој се решава со роботизиран модел. При тоа децата се предизвикуваат не само да направат модел и софтверски алгоритам кој го придвижува моделот туку у да го искористат своето знаење во насока како да го подобрат моделот, како да го поевтинат, како да ги подобрат соодветните перформанси и сл/ децата ги откриваат влијанијата на поедини промени врз однесувањето на моделот. На крајот учениците го презентираат својот модел и на тој начин го комуницираат целокупното стекнато знаење на бараната тема.
Наука
- научно истражување и испитување,
- користење алатки за прибирање информации,
- комуникација на добиените резултати
- од истражување,
- опсервација,
- резонирање,
- тимска работа,
- пренос на движење,
- лостови, чекрци, запчаници, комплексни преносници на брзина,
- триење,
- користење докази за да се поддржат донесените заклучоци.
Дизајн и технологија
- креирање и програмирање модели,
- интерпретација на 2-D и 3-D
- илустрација и креирање на 3-D модели,
- компарација на природните системи со механички системи,
- користење на софтвер и soodveten медиум за собирање информации,
- разбирање дека животните како живи системи користат делови од своите тела како алатки,
- користење на повратни информации за програмирање zа излезот на системот да go добие саканото однесување,
- примена на принципите на движење.
Инженерство
- користење на единици мерки,
- калкулации со броеви кои имаат два или повеќе цифри,
- пресметки и процени,
броење, - време во секунди и десеттинки,
- мерење на сантиметри,
мерење на меки варијабли, - користење на бројки за да се
- претстави звук, приказ, растојание,
- поврзување на бројки со модел на однесување,
- организирање на информација во листи и табели,
- анализирање на промените во разновидни контексти.
Јазик и изразување
- комуникација во говорна форма и користење на соодветен вокабулар,
- користење на визуелизации за поддршка и драматургија на презентациите,
- комуницирање и раскажување во пишана форма,
- користење на интервјуа за изнаоѓање информации,
- опис на логичен след на настани,
- користење на технологија за креирање и пренесување на идеи.